2011. július 11., hétfő

white lake

sziasztook. már kb. egy hete nem írtam beszámolót. a múlthéten nem történt semmi különös, balázséknál vagyunk, mert nálunk teljes fürdőszoba átalakítás van. mindent kicserélnek, újra csöveznek stb. nem nagyon értek hozzá. :) itt a kerti munkákban segédkeztünk: tök gyalulás, borsó fejtés, szilva szedés, meggy szedés+fejtés és a többi.. :) pénteken este elnéztünk fehértóra ákosékhoz a nyaralóba, sajnos én voltam a pilóta így csak kóláztam. annyira utálom mikor sok ezer részeg embert kell kerülgetnem autóval, és valamiért az út közepén érzik jól magukat. (najóóó..én is ezt csináltam amíg nem volt jogsim :D ). éjszaka haza, majd másnap reggel irány meggyet szedni, majd a jól megérdemelt hideg szilvaleves vanília fagyival és megint száguldózás fehértóra. megint sofőrpajtás voltam. :)  sajnos fényképezni nem fényképeztem, mert megfogadtam hogy fehértóra nem viszek semmi értékeset, mert máskor is ott lovasították meg a gépem. este elmentünk naplementét kattintgatni, csak egybaj volt: elfelejtettem belerakni a memóriakártyát. :D ezért tegnap este is el kellett mennünk B-vel. a vasárnapi napot légkondi alatt töltöttük. annak örülök hogy nem fájdul meg semmim a konditól. spanyolba 10napon át aludtam kondi alatt, 16fokba. hozzászoktam. :) ma megyünk vissza suncitybe, mert mennek vizet leolvasni, de holnap már jövünk is vissza.


 almás-meggyes. :)


 B-vel, látszik a sok sör hatása.. :)
edittel
(képek: edit)

igyatok sok limonádét jéggel. :)
kiss: anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése