2011. augusztus 5., péntek

elmaradt, gyors körömlakk teszt

halihóó szépségek. :) végre kisütött a napocska. :)) volt nagyon sok tesztes elmaradásom. igen, eléggé szégyenlem most  magam. :D de gyorsba le is teszteltem őket, bár nem a saját körmömön, mert a műköröm után papírvékony lett, és elég sokat vissza kellett reszelni. 

 kezdjük is ezzel a miss sporty clubbing lakkal, erről itt olvashattok. én személy szerintem nagyon szeretem a miss sporty körömlakkokat, mert elég széles ecsete van  és a köröm felületét akár egyetlen ecsetvonással befedi. nekem nagyon bejött. :)

 
 a következő két lakkot a müllerben sikerült beszereznem akciósan. az essence lakkot azért vettem mert nem volt szürkés árnyalatatom. még csak a teszt kedvéért használtam. ellentétben a catrice lakkal, amit nagyon szeretek. a tesztbe belenyúltam, bocsi. :) ezeket a lakkokat ebben a posztban találjátok meg.

 az első essence colour&go lakkom. szuper bronzos színe van, bár a fényviszonyok miatt ez nem látszik nagyon jól. imádom ezekben a lakkokban azt, hogy a tetejük ugyanolyan színű mint a lakk, így nem kell keresgetni. :)
a tűzpiros essence az egyik kedvencem volt júliusba.  nagyon jó kis lakk. a special effect-et elsőnek a műkörmömön próbáltam ki, és alig bírtam lemosni. alig akartak lejönni a kis lila négyzetek. ezért mínusz pont. 

 
 az avonos lakkok. ezekről több képet itt találtok. az első képen a hosszantartó lakk van. ami így is van. elég sok időt kibír. már máshol is olvastam róla pozítiv véleményeket. az alsó color trend-es ice sheers lakk állítólag illatos lenne, de az illataromát szerintem elfelejtették beletenni. semmi extra nincs benne. nagyon halvány baba rózsaszín színe van. még van egy color trend-es lakkom, party girl néven fut, de sajna még 2 hete balázséknál beesett az ágy hátamögé és azóta szerintem ott hánykolódik szegény party girl. majd ha megmentem akkor hozok róla egy tesztet, mert elég becsapósak ezek a color trend lakkok. más van a katalógusba mint ami valójában.

voltam ma a kecskeméti rossmannba és sikerült 13 terméket beszereznem. csak pont ecset nem volt. :(
hamarosan megis mutatom nektek miket sikerült 'zsákmányolni'. :))
a nyereményjátéknak már megvan fele, úgyhogy készüljetek.:)                       
pusziii nektek. anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése