2011. szeptember 5., hétfő

firework

az utóbbi három napban halfeszt volt szegeden, bár mi elég lusták voltunk, meg az albit takarítottuk, így sajna nem mentünk el. tegnap (vasárnap) volt a záróbuli vagy valami ilyesmi. :) republic, stand up-dombóvári, nótár mary, irigy honaljmirigy stb. :) az ihm-et a teraszunkról hallgattuk, és a tűzijátékot is innen néztük. :) nagyon szép volt, bár az ilyen kisebb rakétákat nem láttuk, de az nem is lényeges, mert nem szép. :) soha nem fényképeztem még tűzijátékot, ezért itt volt az ideje.
a múlthéten beszereztem még egy háromnegyedes nike 'mackónacit' meg egy itthon rohangálós adidas tunikát, meg pár zokint.
szombat este xfaktort néztünk egy 52cmes pizza és nagyadag nevetés társaságában. :))
..és hogy miért érek rá hétfőn dél magasságában írni? a válasz az egyszerű: szeretem a 3.félévemet, mert hétfőre egyáltalán nem raktak órát. :) ne irigykedjetek mert pénteken estig vagyok -_-'. :))

 
 
 kedvencem :)


 52 cm

első adrusos lángoskám. :) formára kicsit béna lett. :) nézzetek be hozzá, nagyon jó receptjei vannak. :)
/fizetett politikai hirdetést olvastatok. :D /



 
 
3.féléves cuccom. :)

már csak 21 nap és indul a GG5évad. :)
puszicsók nektek. :)
anitaa

5 megjegyzés:

  1. hú,de jó kezdés így hétfőn! :D legalább hosszabb a hétvége :P bár a péntekért nem irigyellek :( a Minnie-s cuccok édesek :)

    VálaszTörlés
  2. haha örülök h jól sikerült:)) a tüzijátékos képek meg szupik, a mi erkélyünkre is látszódott kicsit csak egy fa betakarta felét :D

    VálaszTörlés
  3. szóval ezért ment a durrogtatás tegnap este :D persze, hogy lusta voltam elmászni az ablakig, de sejtem, hogy nem is láttam volna a rakpartnak háttal :DDD egyébként a halfeszt nem volt nagy szenzáció, szombaton a sárkányhajósok szolgáltattak egyedül valami érdekességet :D

    VálaszTörlés
  4. jajj azt a cuki tolltartót hol vetted? *.*

    VálaszTörlés