2012. március 21., szerda

lost

kukucs :) megint megvagyok, nem  vagyok elveszve, csak annyira monoton mostanában minden nap, összevissza rohanok majd este kidőlök. :) titeket minden nap olvastalak telefonról ágybafekve :) végre elkezdtem edzeni, az egyetemnek van egy jó olcsó helye (2000/hó), ahol nagyon sok óra féle közül választhatunk. amiket már próbáltam: zumba, step aerobic, sima aerobic. :) a heti 3 alkalmat próbáljuk betartani, de mindig megbeszéljük, hogy 'majd jövőhéten mindennap'.. ahaa.. hát ez eddig nem jött össze :D szolizni is elkezdtünk járni, egyenlőre még gyorsbarnitóba voltam, de ha lesz egy kis színem akkor a mélybarnítást választom. :) hoztam a tegnapról nektek egy két képet + 1 valamit :)):

 szerintetek hogy jobb? :) szoknya felül vagy top felül? :)


végre sikerült. :D és még mozog is. :))
(régebben próbáltam de az nem akartam meg mozdulni se :D )

apropóó, hétfőn voltunk turiba és igazi kincseket találtam :)
holnap megmutatom ;)
pusszantáás

3 megjegyzés:

  1. hihi jó lett :D jaaa szerintem top felül :D kár , hogy nincs szembe kép mikor a szoknya van felül :D várom a szerzeményeket :$

    VálaszTörlés
  2. a felül szoknyás elől elmaradt, mert közbe csengetett az internet szerelő :D :D

    VálaszTörlés
  3. csini outfit :D
    szerintem is top felül...ennek a fazonnak nem áll jól a derékszoknyaság :DDD

    VálaszTörlés