2012. április 26., csütörtök

tippelős nyereményjáték nyertese

végre megérkezett! fizetéstől majdnem 1 hónapot vártam rá, de végre megvan!  :) egy kis tippelős  nyereményjátékot indítottam spontán (ITT), ahol elég sok fajta választ kaptam mi is lehet a rejtélyes usa zászlós valami :) és....


 aki leghamarabb tippelte meg helyesen, az nem más mint:


grautlálok! :) kedves athina! kérlek írj nekem email a fodanita1248@gmail.com emailcímre, a teljes neveddel és a postai címeddel vasárnap (05.01) éjfélig. 



lehet kicsit elhamarkodott volt ez a cipővásárlás, utólag kicsit bánom is és elég sok gondolat buborék lebeg felettem: tetszik, áh mégse., mihez veszem fel, nincs is ruhám, áh... és hasonlók.
szeretnék egyet fehérben is, vaterán láttam elég olcsóak (5e postával), de olvastam elég sok negatív visszajelzést. ha valakinek van ilyen, szívesen olvasok véleményeket.

most pedig vissza a pénzügy jegyzetek fölé, mert holnap vizsga. :/
pusszantás

20 megjegyzés:

  1. Szia nagyon köszönöm!!!
    ment az e-mail
    a cipő nagyon tetszik a vizsgádhoz sok szerencsét :)

    VálaszTörlés
  2. de jól néz ki ez a cipő.Converse?
    én most vettem rövid nacit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elméletileg converse, az áráért annak kellene lennie :) kíváncsi vagyok a nacira :))

      Törlés
  3. Nekem nagyon bejön a cipő, szóval ne bánd. A vaterás conversekről meg annyit, h öcsémnek tavaly 2hét alatt kilyukadt a vászon, kettétört a talpa és szétbomlott a fűző, pedig hegyet sem mászott benne és óceánt sem úszott át. Az eladót pedig hiába kerestük, felszívódott. Szóval nem ajánlom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy vagyok vele, mint te a h&m-es kabáttal, csak én nem tudom visszavinni :/ :) barátnőmnek eredi sima fehérje van, és már kb. 4 éve szolgál neki, úgyhogy lehet inkább áldozok rá annyit. :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki! Megérte várni! :) és holnapra sok sikert *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Thündérke! remélem a tündérek velem lesznek ma a vizsgán :)))

      Törlés
  6. Szia! Díjat kaptál tőlem, nézz be! :)http://www.szepsegesvalosag.blogspot.com/2012/05/elso-dijam-juppii.html

    VálaszTörlés
  7. Szia!Megkérdezhetem ,hogy hol vetted a cipőt?:) Már nagyon régen szeretnék egy ilyen amerikai zászlósat de eddig minden boltba azt mondták ,hogy ez a modell már 2 éve kifutott..

    VálaszTörlés
  8. kedves névtelen! :) úgy rendeltem, converse. new yorkerben láttam, pont ilyen színezésű, de az a gagyi fajta :// ha gondolod belinkelem ahol meg tudod rendelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belinkelnéd nekem?:D Előre is köszi!:)

      Törlés
    2. én innen rendeltem, de úgy látom, hogy már nem lehet, de attól írj az eladónak: http://divat-ruha.vatera.hu/uniszex_ruhazat/uniszex_cipo/converse_usa_zaszlos_35_43_ig_1558187864.html
      közben találtam másik fajtát is:
      http://divat-ruha.vatera.hu/uniszex_ruhazat/uniszex_cipo/converse_usa_zaszlos_uj_35_43_ig_1594283456.html

      Törlés
    3. köszi szépen:))

      Törlés
  9. tök jól néz ki a cipő:d
    és sok sikert :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöönöm Kitti :) már egy kicsit megbántam, mert azért vettem, hogy ne jöjjön velem szembe az utcán, de a new yorkerben van ugyanilyen színezésű, nem converse, hanem ilyen kis gagyi.. úgyhogy tuti elárassza szegedet. :D

      Törlés
  10. Válaszok
    1. kövesd figyelmesen a blogot, mert spontán szoktak az ilyenek lenni :) (de megsúgom, hogy 3-4 bejegyzésen belül lehet majd valamit nyerni.. :)) )

      Törlés