2012. július 11., szerda

liebster award

megkaptam én is a díjat: Fannytól, Zitutól, Laruskától és Vixenladytől is. nagyon szépen köszönöm csajok, hogy gondoltatok rám! :)


szabályok:
mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
a jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
11 embert meg kell jelölni és linkelni
nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
1. szeretek repülni (persze csak repülővel :D )
2. utálom ha valaki hivatalos irodában dolgozik és hajszál fingja sincs semmihez (to, földhivatal stb..)
3. általános iskolás koromban megfogadtam, hogy ha elmúlok 18, jelentkezek a valóvilágba  :D (nem jelentkeztem.. )
4. szeretek főzni, sütni
5. van nagymotorra is jogsim (250 cm3)
6. rágom a körmöm :(
7. sose volt még befestve/színezve a hajam, és nem is tervezem
8. kedvenc számom a 13.
9. ha nyernék az ötösön, világ körüli utazásra mennék :) (csak sajnos nem lottózok :D )
10. szeretek xbox-ozni (sajnos kinect még nincs)
11. régebben kézilabdáztam

~

Fanny kérdései:

Strand vagy fesztivál?
strand
Van kedvenc koktélod?
általában sex on the beach-et szoktam inni, de szeretem kipróbálni az összeset :D
Idén mész nyaralni, ha igen hová? :D
igen, siófokra :)
Szoknya vagy short?
régebben csak shor, de mostmár kicsit szoknyásodok :))
Mi a kedvenc évszakod?
tél
Bulizni kényelmes vagy kihívó outfit-ben szoktál?
kényelmes
Egyedül szeretsz vásárolni vagy "csapatban"?
furcsa, de egyedül :)
Mi óta blogolsz?
kicsivel több mint egy éve
Van háziállatod? Ha igen : Hogy hívják?
egy beagle kutyus, bejgli
Fagyi vagy jégkása?
fagyi!!

~

Zitu kérdései:
1. Mi volt eddigi életed legmeghatározóbb pillanata?
az amikor nem abba a középiskolába mentem ahova felvettek
2. Szerelem vagy barátság?
nekem a szerelmem a legjobb barátom, ezért szerelem
3.Melyik országban élnél szívesen?
európán belül: spanyolország, amúgy meg florida
4.Sárga vagy görögdinnye?
görög!! a sárgát nem is szeretem, csak fagyiban :)
5.Gyerekkorodban melyik együttesért,énekesért/nőért rajongtál?
britney spears
6.Melyik hazai celebtől áll fel a szőr a hátadon?
egyértelmű hogy kiszel tünde.
7. Ebben a kánikulában sminkelsz?
 bb krém + spirál
8.Mi volt a kedvenc tantárgyad a suliban?
matek
9.Ki a kedvenc külföldi bloggered?
10. Mit szeretnél ebben a pillanatban a legjobban?
valamelyik tengerben a hullámokon feküdni :)
11. Álmaid nyaralása hogy zajlana?
hasonló helyen mint a legutóbbi éden hotel, ketten a párommal :)

~

Laruska kérdései:

1. Három dolog, amit a legjobban szeretsz magadban. (külső-, belső tulajdonság)
elég elgondolkodtató önbizalmi kérdés, ilyenkor mindig a rossz tulajdonságok jutnak hamarabb eszembe, de talán egy két jó is akad :) :talpraesettség, őszínteség, segítőkészség
2. Melyik szín jellemez legjobban téged?
a kedvencem most a korall :)
3. Kedvenc ruhadarabod? (pulcsi, póló, nadrág, ruha stb.)
top
4. Lehet fiú és lány között csak barátság?
100%, hogy nem
5. Mi a blogod célja? Miért szerkeszted?
szeretnélek titeket bevonni egy átlagos lány mindennapjaiba. :)
6. Mi a mániád?
jelen pillanatban az ebay
7. Házibuli, vagy nyilvános szórakozó hely?
házibuli
8. Kedvenc évszakod?
tél
9. Arany, vagy ezüst?
arany
10. Cipőd, vagy táskád van több?
cipő
11. Van olyan ruhád, amit már legalább egy hónapja megvettél, de nem volt még rajtad?
igen, h&m-es basic ceruzaszoknyákból vettem majdnem minden színből, és van amelyik még nem volt rajtam :)

~

Vixenlady kérdései:

1. Kedvenc ételed/ italod?
citromos halfilé/100% narancs
2. Kedvenc smink márkád?
catrice
3. Kapcsolatban élsz?
igen, lassan 7 éve
4. Hány pár cipőd van?
kb. 20
5. Mi az életcélod?
boldogságban élni
6. Hány gyereked van?/ Mennyit szeretnél?
kettőt mindenféleképpen szeretnék :)
7. Hiszel a szerelemben?
igen
8. Ki a kedvenc karaktered a Bosszúállókból?
nem láttam még.. :D
9. Mi a kedvenc könyved?
alkonyat sorozatok
10. Mi a kedvenc évszakod?
tél
11. Mi volt életed legromantikusabb pillanata
 gyertyafényes fürdő :)
 ~

és az én kérdéseim:

1. kedvenc márka (bármi smink, ruha)
2. szoli vagy napozás?
3. mi minden van az ágyad mellett?
4. találsz 5000 forintot, mit csinálsz vele?
5. kiskorodban (vagy most) mi volt a kedvenc meséd?
6. álom meló
7. mostani kedvenc zenéd
8. mi lehettél 'előző' életedben? :))
9. pasi ideál
10. kedvenc tv műsor
11. szemed színe

9 megjegyzés:

  1. Ezek nem az én kérdéseim,ezeket kaptam én:)) Amúgy odaértek a lakkok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most látom csak :D de ennek a kérdéssornak is a tetejére az volt írva h: 'A 11 kérdés a jelöltekhez:' még furcsáltam is, hogy te is válaszoltál rá.. este csináltam hulla fáradtan, de mindjárt korrigálom :)
      nem vagyok otthon de épp most hívtam fel az otthoniakat, és már megérkeztek és várnak rám a neon szépségek :)) nagyon szépen köszönöm mégegyszer! :)

      Törlés
  2. jajj az ötöslottót én is mindig elutazom fejben, de nem is töltök szelvényt soha :D

    VálaszTörlés
  3. Szeretem olvasgatni a válaszokat ilyenkor :-) Jók ezek a kérdések.

    VálaszTörlés