2011. november 13., vasárnap

ALL IN

nagyon szégyenlem magam, hogy elhanyagoltam a blogot, de azért titeket követtelek mindennap. :) a program nagyjából mindig ugyanaz: suli, meló, ágy, vagy meló, suli, ágy. :) ágyba fekve olvastam a posztokat, de sajnos arra energiám nem maradt, hogy posztoljak valamit, pedig elég sok minden történik mostanság. :)) például vettem egy két dolgot:
a kiegészítők:

 
 
 gyűrű: f&f
hajtű: kincses 
karkötő: takko
nyaklánc: i am :)
egykét beauty dolog:
 
 
kövek: kincses
többi: rossmann

bár egy kicsit sajnáltam 1200 ft-ot a kövekért, de mostanában az a mániám, hogy a gyűrűsujjakat telirakom velük, a legközelebbi ilyenről hozok majd képet is. :)
VÉGRE sikerült regisztrálnom paypal-ra, már vagy egy éve szenvedtem vele, de mindig ráhagytam. de végül az volt a baj, hogy be kell írni egy kódot, és nem találtam sehol, de végül meglett. :))
mostantól ebay függő lettem/leszek.. már rendeltem egy gyűrűt, megvárom, hogy az megérkezzen és utána adom fel a többit is.
ha valaki szeretne rendelni ebay-ről, nyugodtan írjon, és megoldjuk. :)

 vettem mostanság ruhákat is, de mire odajutottam volna hogy lefényképezem, besötétedett. :( annyira rossz, hogy ilyen hamar sötét van, annyira lassan telik a délután második része.
találtam egy olyan csizmát, amilyet épp szerettem volna, ezt még akkor fényképeztem mikor meglett, kb. 3hete, de azóta már nem így néz ki sajnos. barna réteg alatt fekete anyag van, és az orránál már ki is kopott. :(
nagyon kényelmes, és bulik után sem fáj másnap a lábim. :)

szeged - kínai (anik butik vagy valami ilyesmi az állneve) :D

edimnek a szülinapján is készült egy két fotó:


tegnap jöttek hozzám a csajok, ettünk, iszogattunk, de inkább iszogattunk. :)) készült pár érdekes cam-os fotó, inkább nem kommentálok semmit hozzá, nézzétek:


 
 
 
 

ígérem a napokban többször jövök poszttal. :)
bocsi a soksok képért.
kiss & hug: A

4 megjegyzés:

  1. az első hármas fotó a kedvencem, azt hiszem fészen is belájkoltam:) nagyon szép vagy rajta:)

    VálaszTörlés
  2. a karkötő és a cipőőőő ahw <3 jó kis képek *-*

    VálaszTörlés
  3. aranyos post. :) jó cuccok, vicces képek. :D ^^

    VálaszTörlés