2011. november 18., péntek

ebay jewelry wish list

hello csajok. :) nemrég sikerült regisztrálnom ebay-ra, és több órán át képes vagyok nézelődni. :) eddig legfőképpen az ékszerek között válogattam, de már kinéztem telefonra képernyővédő fóliát, telefon szilikontokot, fényképezőgéphez kiegészítőket, körömre strasszokat, köröm margarétát, óra tartót, fülbevaló tartót és még nagyon sok mindent. :) most pár gyűrűt, nyakláncot és fülbevalót mutatok nektek amit kiválogattam: 

 US $0.99

US $0.99
 
 
 US $0.99

feketébe már rendeltem, de jó lenne egy fehér is :) US $0.99

US $0.99

smile :) US $0.99
 
 
US $0.99

 US $0.99

 US $0.99

US $0.99

US $0.99

US $3.14

US $0.99

 US $2.97

US $2.59

US $1.99

szemüveges nyaklánc :) US $0.99
 
fülbevaló: US $0.99
ITT megnézheted

nekem az esti programom az alkonyat első három részének megnézése (nem tudom hanyadszorra), mivel a hétvégén nézzük a 4.részt. :) nektek pedig szép péntek estét. :)
pusziiis

14 megjegyzés:

  1. :O azta, mennyire olcsón milyen jó dolgok vannak.
    de nekem nagyon távolinak tűnik ez az ebay regisztráció, meg rendelés...:/

    VálaszTörlés
  2. @Móni: igen nagyon olcsó minden, én is eddig még csak 1db fényképezőgépes gyűrűt rendeltem, nem tudom hogy mikor érkezik, 2-3 hét kb. ez a rossz benne :) ha már nagyon menni fog, akkor szívesen segítek neked hozzájutni amihez szeretnél :)
    @Andi: köszii, ha sikerül megrendelni őket, akkor egy ideig nem kell új gyűrű :D
    puszi csajok.

    VálaszTörlés
  3. húú én is el tudok nézelődni jó ideig :D annyi szuper dolog van nagyon kevés pénzért :D én most rendeltem 10 pár műszempillát, kettő univerzális ecsetes műszempilla ragasztót, összesen 1200 Ft,.-ért, és ingyen hozzák :D

    VálaszTörlés
  4. Juj, azaz első baglyos *-*
    Pont ilyen láncom van, 0.99Fontért vettem postaköltséggel, annyira jó. :D De én bajban vagyok a gyűrűkkel :(( a csajnak a képen jóval vastagabb az ujja, és a mutatón van szóval :S

    VálaszTörlés
  5. @Thündérke: jóó hogy írod, majd én is megnézem a műszempilla felhozatalt. :)
    @Vickey: mindenki most a baglyosra bukik, persze énis. :)) a gyűrű állítható, ezért én nem is parázok. :) ha végre megrendelem, akkor majd hozok képet róla, és persze a méreteiről. ;)
    puszzii

    VálaszTörlés
  6. Baglyok, nyakláncok, gyűrűk, alkonyat, már most imádom :D :)

    VálaszTörlés
  7. Én is imádom azokat a dolgokat, amiket kitettél, az angyalszárnyas és a fotós gyűrű nagyon lájk! ;D

    VálaszTörlés
  8. a fotós gyűrű már meg is jött. :) nagyon imádom éniss. :))

    VálaszTörlés
  9. szia! :)
    nem tudom, hogy szabad-e ilyet kérdezni csak így, hogy épphogy beestem hozzád :) (nagyon tetszik ez a téli havas téma,és a blogod is!! :)) szóval kérdezhetek Tőled pár dolgot az ebay-es vásárlásról? E-mailt is válhatunk, ha gondolod. Te vagy az első, akinél azt látom, hogy meg is rendelte, és megjött, és hogy milyen jó :) én is órákig képes vagyok az ebay ékszeres oldalain böngészni :) csak attól féltem, hogy van benne becsapás ... :$ hogy nem is olyan olcsó :( Neked hogy zajlott a dolog dióhéjban? Leírnád kérlek?Előre is köszönöm, bármilyen válasz is jön! :) szianna88@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. sziia. :) persze, hogy szabad kérdezni, bármi lehetséges, és ha tudok válaszolok is :) én is órákig vagyok képes nézegetni, és már nagyon idegesített, hogy nem tudok rendelni. Kb. 3 kattintásból megvan a termék és ki is van fizetve, a 'gondok' ott kezdődnek, hogy 1-2 hét mire ideér. Rendeltem egy csomó mindent, de még sajnos nem jutottam el hazáig (vizsagidőszak+stb). tervezgetek egy ilyen posztot, úgyhogy figyeld a blogot. ha valami kérdésed van ÍRJ nyugodtan, ide vagy emailre is. :) puszii

    VálaszTörlés
  11. köszönöm a választ! :) rendben, figyelem a blogot! ;) könyvjelzős lett :D szép napot! puszi!

    VálaszTörlés
  12. megbeszélhetnénk ezt email-ben? rendelnék csak ellőtte kérdeznék róla.:) az email címem:izabella09@freemail.hu

    VálaszTörlés