2011. november 17., csütörtök

kukuucs. :) teljesen offon vagyok. nemrég értem haza a melóból, de gondoltam hogy még gyors befejezem a posztot, amit még délután elkezdtem, csak szemétkedett velem a memóriakártya olvasó. :) tegnap zh-tunk egy kicsit, közbe kiderült egy másik zh jegyem is, ami nem sikerült sajnos. azt is megtudtuk tegnap délután, hogy ma reggel elmarad az info, ami azért jó mert végre eltudtunk jutni jogászbuliba, spontán... :) elég sokan voltunk nálunk, mert B-nek is voltak itt vendégei, öcssének is, mi meg persze grétikével spontáztunk. :) retro-ba hering party volt, így elég gyorsan haza is értem. képeket a buliról nem mutatok, mert valahogy egyik se lett jó. :)

 életmentő tejeskávé :)
 ide a  nagy csúnya épületbe járok zh-ni/vizsgázni, itt van a szomszédba, ablakból fényképeztem :))

 

ennyi lettem volna mára. :)
pusziii, anita

7 megjegyzés: