2011. június 23., csütörtök

avon 08 zsákmányok

,mivel avon tanácsadónő vagyok, így elég sokat rendelek saját részre is. most a nyolcas katalógusnál visszább fogtam magam egy kicsit, mert hát a turbódiéta elég költséges. na ittvannak a nyolcas katalógus zsákmámyai:
 sampon félhosszú és hosszú hajra 750 helyett 199 HUF
színmegújító ajakrúzs  csipke mintával 1400 helyett 699 HUF
regeneráló hajpakolás száraz töredezett hajra 1100 helyett 399 HUF
karkötődísz, remény szalagja 2100 helyett 319 HUF

akkor most külön külön részletesebben:
sampon félhosszú és hosszú hajra: nemrégóta van ez a termék, gondoltam kipróbálom mivel bemutató alacsony áron jutottam hozzá. most is azért rendeltem mert le volt akciózva.:) van hozzá balzsamom is. nagyon szeretem mert szép fényes lesz tőle a hajam. avon-os samponoknál nálam első helyen a száraz töredezett elleni áll. 
regeneráló hajpakolás száraz töredezett hajra: kedvenc advances termékem. ez lesz a második tubususom, és már vártam, hogy ez is le legyen akciózva. balzsam után szoktam használni kb.3-4percig hagyom rajta, mikor hogy érek rá. végül nem csak ápol, hanem selymesít is. :))
színmegújító ajakrúzs  csipke mintával: imádom a csipke kollekció összes tagját. igaz még csak a gél állagú szemhéjtus van meg belőle és mostmár a rúzs is. de tovább gyűjtögetek. nagyon szép világos fagyasztott rózsa színe van. 
és végül a remény szalagja karkötődísz: 
a 125. születésnapjából az avon karkötődíszeket adott ki és a karkötöt amit nagyon alacsony árakon szerezhették be a tanácsadók.majd hozok róluk normális képeket.

képzeljétek a legfontosabbat amit rendelni szerettem volna elfelejtettem, de hálaazégnek hamar eszembejutott és letudtam még adni rendelés kiegészítésként, de csak a következő szállítással jön meg. itt a szépség:


3700 helyett 2079 HUF.

nektek vannak avonos dolgaitok? 
xoxo. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése