2011. június 28., kedd

higgledy-piggledy

kukuucs. mostanság nagy rohanás van körülöttem. csütörtök este jöttünk vissza szegedre, mert B szombaton államvizsgázott. 120 tétele volt, 6témakör, de mindenből jót húzott, meg a szakdolgozat védése is jól sikerült. bár a jegyeket nem mondták meg nekik, holnap megy a kis kék papírjáért és majdnem biztos vagyok benne hogy jeles szerepel benne. :) amíg ő államvizsgázott és gyorsan elugrottam körmöshöz..több mint négy órát ültem ott és áhhh. inkább no comment. de ha szeretne valaki kétezer azaz 2000 HUF-ért műkörmöt építtetni, szívesen leírom az elérhetőségeit a csajszinak. nem mertem már rá semmi mintát rakatni mert akkor még most is ott ülnék. :)) ez miatt a buszt is majdnem lekéstük. hazaértünk, irány republic koncert, 9re voltak kiírva de 10kor kezdtek. ákosékat (B. öccse) gyorsan átdobtam fehértóra majd vissza republic. nagyon hideg volt, és az elején nem is olyan jó számokat játszottak, elindultunk haza és mire a kocsihoz értünk akkor kezdték el a jobbakat, de már nem fordultunk vissza. :) másnap búcsú, államvizsga ünneplés. hétfő későn kelés, tanuláseröltetés és semmittevés. ma jöttünk reggel szegedre, balázs papájának bekellett feküdni a kórházba, remélem nem lesz nagy baj. közbe én reggel elmentem vizsgázni, ami úgy volt hogy szóbeli lesz, és az lett volna a menetrend, hogy megkérdezi, hogy van e kedvenc témám vagy kérdezzen mindenfélét. én meg mondtam volna hogy persze van kedvenc témám (mivel csak direkt egy témát tanultam meg, mert arra számítottam h így lesz), és persze nem így lett. reggel bejelentette a tanárnő hogy írásbeli lesz mert ő felvételiztet. na akkormár paráztam mivel a kb. 12 témából egyet tudtam. úgy is lett..sok kérdés, sok pont..sok téma vegyítve. megkérdeztem miután kikaptuk a feladatlapot hogy lehet e szóba, és egyből levágta hogy csak egytéma van a fejembe. lementem, sokatkérdett, arra tereltem a szót amit tudtam, és így is sikerült egy jegyet javítani. :) ez volt a mai vizsgasztorim. holnap van az utolsó vizsgám, úgyvolt hogy nem is lesz ez a vizsgám mert beteltek az időpontok, és mikor írtam a tanárnak akkor kb. az volt a válasza hogy így jártam majd jövő félévben felvehetem megint. erre tegnap felnéztem etr-re és látom raktak fel időpontot. felisvettem. nem túl sok reménnyel megyek mert szinte nem tudok semmit, de a szerencsében bízom meg egy kegyelem kettesben.

 itt az elméretezett körmöm. :)

 reszelgettem és ilyen lett, majd: 

ilyen. :))

tanulás :S

a szerencse legyen velem holnapreggel, meg veletek is ha kell. :)) xoxo. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése