2011. június 17., péntek

turbódiéta 2.nap

sziasztook. nemsokára (pár óra múlva) túl leszek a turbó diéta második napján. délelőtt én meg B. csináltunk paprikáskrumplit, de B. csak kóstolta, mert én a turbódiétán kívül csak vizet ihatok, meg zöldségleves levét ha nagyon éhes lennék. mindig a délutánnal van a baj, akkor tör rám a pszichés éhség, főleg úgy, hogy ma tescoba voltunk bevásárolni. nagyon rám tört az éhség mikor a csokispolcok mellett sétáltunk, meg mikor megláttam hogy akciós a carte d'or. de sikerült túlélni, és már elmondhatom hogy 2 napja nem ettem szilárd dolgot.:) aztmondtam magamnak, hogy ha a tegnapot kibírom büszke leszek magamra, és ha a mai napot is kibírom akkor mégbüszkébb.:D állítólag 8kg súlyfelesleget lehet leadni, 14 nap alatt, de már azt se bánom ha nem fogyok, legalább a kitartásom erősödik. :)) a vasárnapi nap lesz még a húzós, mert ötvenszemélyes családi kajálás lesz egész nap.. már előre félek. takkoba is benéztünk ma, 30% volt mindenre, de nem találtam semmit. százpusziinektek. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése