2011. június 15., szerda

essence

kukanccs. egész napom vásárlással telt, ja meg persze egy reggeli írásbeli vizsgával amiből szóbeli lesz. grétikével már tegnap megbeszéltük, hogy körüljárunk szegeden minden boltot, ami kisebb nagyobb sikerrel teljesült is. valahogy gondoltam, hogy amikor "sok" pénzem van vásárlásra, nem fogok semmit se találni. hát így is lett és ruha se lett.:D de!: benéztünk a rossmanba, jyskbe és nagyon sok jó dolgot találtam. jyskbe hármas kosár szettet, amibe már bele is pakoltam a sminkes cuccaimat. rossmanba: fésűt, körömlakklemosot, körömlakkokat, és turbódiétát. turbódiéta: hát nem tudom mi lesz belőle, 14 napig kell reggel, délbe, este inni mellette esetleg leves levét lehet még. utólag már bánom, jobban jártam volna egy fitnessbérlettel. cipőt se találtam, de majd holnap (remélem) körülnézünk B-vel baján, vagy halason. vasárnap megint családi ebédre megyünk, lulunak lesz a babazsúrja, már meg is vettem ma az ajándékot, remélem nagyon fog neki tetszeni. képet majd hozok róla, de most még nem lehet mert meglesi és nem lesz meglepetés. :)) ma csirkesalátát csináltunk B-vel,  nagyon fini lett. és a végére pár kép:

G. ezt hagytad ki, már bánhatod hogy nem jöttél fel. :D itt a recept ha valaki kipróbálná. :)

jysk: 799 HUF

essence colour&go: 299 HUF
essence multi dimension: 499 HUF
essence körömlakklemosó vaníliás: 449 HUF
essence nail art cracking base colour: 499 HUF
essence nail art cracking top coat: 499 HUF

6 999 HUF -_-'


nézzétek a teljes holdfogyatkozást. :) soksokpuszi nektek. a.

1 megjegyzés: